Ombouw van een Mercedes Sprinter 5-serie RWD (7,0T) naar “clixtar” trekker.
Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– subframe monteren met vangpennen
– mechanische luchtcompressor monteren en luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
– trekaslast verhoging
– meedraaiende duo-matic koppeling incl. 13-polige stekker opbouwen
– stroomkabels t.b.v. lier/laadklep, incl. 175A zekering + massaslot
– schotel monteren op een hoogte van ± 87 cm onbeladen
– monteren van 2 kunststof spatschermen
– reservewielsteun verwijderen
– luchtveren monteren op achteras
– dakspoiler monteren
Deze werkzaamheden uit te voeren voor:
Mercedes Sprinter 517/519 CDI
– enkele cabine, 3,66 mtr. wielbasis € 11.300,=
– enkele cabine, 4,32 mtr. wielbasis € 11.700,=
Mercedes Sprinter 5-serie moet besteld worden zonder MX0 (BlueEFFICIENCY pakket)
en voorzien zijn van de volgende opties:
– AR4 reductie 1:4,44 (Sprinter 517)
– AR3 reductie 1:4,18 (Sprinter 517 / 519)
– AR2 reductie 1:3,92 (Sprinter 519)
– E43 ahw-stekkerdoos 13-polige
– ED8 voorbereiding electrische param.spec.module
– E28 extra accu 12V / 100Ah
– E36 scheidingsrelais t.b.v. extra accu
– FS1 spiegels tot 2,30 mtr.
– XM1 geluidsmaatregelen pakket
– XM4 akoestiek pakket
– C.O.C. als N1 of N2
LET OP! Auto zonder Adaptive Cruise Control bestellen.
Meerprijs voor:
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu
oplegger) en clang stekker € 0,=
– dakspoiler (enkele cabine) spuiten in ander kleur dan standaard wit (9147) € 550,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=
Minderprijs voor:
– geen trekaslast verhoging € 330,=
– geen dakspoiler € 660,=
– geen stroomkabels € 400,=