U bevindt zich hier:

ombouw van een Iveco Daily (3,0 l / Euro VI) naar “clixtar” trekker (8,1T/klasse 03)

ombouw van een Iveco Daily (3,0 l / Euro VI) naar “clixtar” trekker (8,1T/klasse 03)

Productinformatie

Ombouw van een Iveco Daily (3,0 ltr./Euro VI) naar “clixtar” trekker.

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– subframe monteren met vangpennen
– mechanische oliedruk gesmeerde luchtcompressor en luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
trekaslast verhoging
– meedraaiende duo-matic koppeling incl. 13-polige stekker en A.B.S. volgwagen stekker opbouwen
stroomkabels t.b.v. lier/laadklep, incl. 175A zekering + massaslot
– schotel monteren op een hoogte van ± 84 cm onbeladen
– monteren van 2 kunststof spatschermen
luchtveren monteren op achteras
dakspoiler monteren

Deze werkzaamheden uit te voeren voor
Iveco 40C16/18/21, enkele cabine met Quad-Tor voorveren, 3,45/3,75/4,10/4,35 mtr. wielbasis
– totaal gewicht 8,1T/klasse O3 € 10.900,=
Voertuig bestellen met C.O.C. N2

LET OP! Auto zonder Adaptive Cruise Control bestellen.

Meerprijs voor:
– aansturing oplegger remmen vanuit auto ESP * € 1.250,=
– uitschakelen ESP, AEBS en LDWS d.m.v. wijzigen ABS sensoren en aanpassen software * € 700,=
– uitvoering dubbele cabine met versterkt hulpraam en langere spoiler € 2.100,=
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu oplegger) en clang stekker € 0,=
– dakspoiler (enkele cabine) spuiten in ander kleur dan standaard wit (IC194 of IC334) € 500,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=

Minderprijs voor:
– geen trekaslast verhoging € 330,=
– geen dakspoiler € 660,=
– geen stroomkabels € 360,=

* één van deze twee opties is verplicht volgens Europese richtlijnen
Genoemde prijzen zijn in euro’s en excl. BTW.
(Geldig vanaf november 2022)
Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Inloggen