Ombouw van een Iveco Daily (3,0 ltr./Euro VI) naar “clixtar” trekker.
Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– subframe monteren met vangpennen
– mechanische oliedruk gesmeerde luchtcompressor en luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
– trekaslast verhoging
– meedraaiende duo-matic koppeling incl. 13-polige stekker en A.B.S. volgwagen stekker opbouwen
– stroomkabels t.b.v. lier/laadklep, incl. 175A zekering + massaslot
– schotel monteren op een hoogte van ± 84 cm onbeladen
– monteren van 2 kunststof spatschermen
– luchtveren monteren op achteras
– dakspoiler monteren
Deze werkzaamheden uit te voeren voor
Iveco 40C16/18/21, enkele cabine met Quad-Tor voorveren, 3,45/3,75/4,10/4,35 mtr. wielbasis
– totaal gewicht 8,1T/klasse O3 € 12.000,=
Voertuig bestellen met C.O.C. N2
LET OP! Auto zonder Adaptive Cruise Control bestellen.
Meerprijs voor:
– aansturing oplegger remmen vanuit auto ESP * € 1.400,=
– uitschakelen ESP, AEBS en LDWS d.m.v. wijzigen ABS sensoren en aanpassen software * € 770,=
– uitvoering dubbele cabine met versterkt hulpraam en langere spoiler € 2.300,=
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu oplegger) en clang stekker € 0,=
– dakspoiler (enkele cabine) spuiten in ander kleur dan standaard wit (IC194 of IC334) € 550,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=
* één van deze twee opties is verplicht volgens Europese richtlijnen
Minderprijs voor:
– geen trekaslast verhoging € 330,=
– geen dakspoiler € 660,=
– geen stroomkabels € 400,=