Ombouw van een FORD Transit 35-170 RWD naar CLIXTAR LIGHT trekker (7,0T / klasse 02)
Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– schotelframe monteren met 2 vangpennen
– schotel monteren op een hoogte van ± 87 cm onbeladen
– vangbalk monteren aan achterzijde met 2 vangpennen
– mechanische oliedruk gesmeerde luchtcompressor en luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
– aansturing oplegger remmen vanuit auto ESP
– duo-matic koppeling incl. 13-polige stekker opbouwen
– elektrische aansturing trekaslast verhoging via 13-polige stekker
– stroomkabels t.b.v. lier/laadklep, incl. 175A zekering + massaslot
– monteren van 2 kunststof spatschermen
– vooras gewicht keuren op 2.100 kg
Deze werkzaamheden uit te voeren voor FORD Transit 35-170 RWD
– enkele cabine, wielbasis 3,95 mtr., totaal gewicht 7,0T/klasse O2 (t.b.v. baklengte 4,90 – 5,20 mtr.) € 9.050,=
– enkele cabine, wielbasis 4,52 incl. doorlopend schotelframe onder de stoel, totaal gewicht 7,0T/klasse 02
(t.b.v. baklengte 5,80 – 6,10 mtr.) € 9.800,=
LET OP! Auto zonder Adaptive Cruise Control bestellen.
Meerprijs voor:
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu
oplegger) en clang stekker € 0,=
– vaste dakspoiler (in standaard kleur wit Frozen White) € 730,=
– dakspoiler (enkele cabine) spuiten in ander kleur dan standaard wit € 550,=
– ABS volgwagen stekker monteren € 430,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=
Minderprijs voor:
– elektrische compressor in RVS kist i.p.v. mechanische compressor € 945,=
– geen stroomkabels € 400,=
FORD moet uitgerust zijn met de volgende opties:
– enkele montage banden
– digitale tachograaf
– spiegels op lange arm
– versterkte vooras
– 10 bak automaat met reductie 1; 3,73
– trekhaak voorbereiding
– SVO A680 dubbelle accu (advies bij zwaar laadklep)