monteren van opbouw 7,8 m op een Renault T-serie t.b.v. een extra lage oprijvrachtwagen(27-29T)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
monteren van opbouw 8,5 m op een Renault T-serie t.b.v. een extra lage oprijvrachtwagen(27-29T)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Monteren 2-leiding druklucht remsysteem op een MAN TGE, Renault Master, Volkswagen Crafter bus of chassis cabine met elektrische compressor (3,5T)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Monteren 2-leiding druklucht remsysteem op een MAN TGE, Renault Master, Volkswagen Crafter bus of chassis cabine met mechanische compressor (3,5T)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Monteren 2-leiding druklucht remsysteem op een Renault Master bakwagen (4,5T)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Monteren 2-leiding druklucht remsysteem op een Renault Master bus (4,5T)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
5,0-tons COMBISTAR OPLEGGER ONDERSTEL (op Renault Master T35/45 L4H1 / 7,0T)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Ombouw Renault T&C-serie 6×2 naar 6×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (31,5T).
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Ombouw Renault K 6×6 HEAVY.35 met HYDRO WSG (33,0T).
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
ombouw van een Renault Master (T35/45,L4) RWD naar “combistar” trekker (7,0T/klasse 02)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
ombouw Renault P8x4 13L 8×4 naar 10×4 Quadro met 9,0-tons gestuurde tussenas (46,0T)
Ombouw RENAULT P8x4 13L 8×4 naar 10×4 Quadro met 9,0-tons gestuurde tussen as (46,0T) Voertuig bestellen met de volgende opties : – Wielbasis 4.55m – Voorassen Bladgeveerd 10T – Voorbanden 385/65R22,5” (164K) – Achteras Luchtgeveerd 13T – Achteras Enkele reductive – Achterbanden 315/80R22,5” – Cabine Model C – Ad-bleu Tank 48 liter – Vangmuil 50mm […]
Ombouw Renault C 8×4 naar 10×4 met gestuurde naloop as (49,0T).
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Ombouw Renault C 480 8×4 naar 10×4 met 10,0-tons gestuurde tussen as (49,0T)
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.
Ombouw Renault K 480 P Heavy 8×8 naar 10×8 met 10-tons gestuurde tussen as (49,0T).
Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus.