U bevindt zich hier:

Ombouw VOLVO FH 460 8×4 naar 10×4 met 10,0-tons gestuurde tussen as (49,0T)

Veldhuizen Trucks

Ombouw VOLVO FH 460 8×4 naar 10×4 met 10,0-tons gestuurde tussen as (49,0T)

VOLVO_FH_10x4_Harteman lv 1
VOLVO_FH_10x4_Harteman lz
VOLVO_FH_10x4_Harteman ra
VOLVO_FH_10x4_Harteman rz
VOLVO_FH_10x4_compacte uitlaat
VOLVO_FH_10x4 lv 2
VOLVO_FH_10x4 ra
VOLVO_FH_10x4_Millenaar & Van Schaik lv 2
VOLVO_FH_10x4_Millenaar & Van Schaik lz
VOLVO_FH_10x4_Millenaar & Van Schaik ra
VOLVO_FH_10x4_Millenaar & Van Schaik rz
Staande uitlaat op demper
Staande uitlaat op demper rz
Staande uitlaat op demper rz
Uitlaat op demper boven
Staande uitlaat op demper aa
VOLVO_FH_10x4_GIJSBERTSEN lv 3
VOLVO_FH_10x4_GIJSBERTSEN lz
VOLVO_FH_10x4_GIJSBERTSEN ra
VOLVO_FH_10x4_GIJSBERTSEN rz
VOLVO_FH_uitlaat compact gemonteerd
VOLVO FH 10x4 10x4 midlift lv 2
VOLVO FH 10x4 10x4 midlift lz
VOLVO FH 10x4 10x4 midlift ra
VOLVO FH 10x4 10x4 midlift uitlaat tussen as 1 en as 2
VOLVO FH 10x4 10x4 midlift stuurstangen
V6K4

Productinformatie

Ombouw VOLVO FH 460 8×4 naar 10×4 met 10,0-tons gestuurde tussen as (49,0T).

Voertuig bestellen met de volgende opties:
FH 84F R FH 8x4V bladvering (D13)
FMX-DAY5 FMX dag cabine
GCW70.0 treingewicht 70,0T
FCABS-M cabinevering voorzijde, mechanisch
WB 5600 wielbasis 5,60 mtr.
RCABS-M cabinevering achterzijde, mechanisch
FAL 2.0 aslast voor 20.000 kg
SRWL-PK schakelaar extra werklampen op chassis
FST-PAR3 bladgeveerde vooras 3-blads parabool
AIRIN-H luchtinlaat hoog
FSM-LUB vetnippels achterop voorveer
FUP onderrijbeveiliging voorzijde
RST-PAR 1 parabolische achterveren
HBA FSSB gatenpatroon voor opbouw bevestiging
RAL26 technische achteraslast 26,0T (wettelijk 19,0T)
FRFS-BS vrije chassisruimte aan beide zijde
RSTAB 1 stabilisator op achteras
ESH-VERT horizontale demper, uitlaatpijp verticaal
RTH 2610 B achterassen met naafreductie 26,0T
ACTS-TO VOLVO dynamic steering
FRAME 300 chassis hoogte 300 mm
ADTP-L AdBlue-tank gemonteerd links aan het chassis
FIL-EEEF innliner einde motor > einde chassis
ADB048 48 ltr. AdBlue-tank
ATO 2612F I-shift met overdrive
R255A56 225 ltr. aluminium brandstoftank rechts (D56)
TC-MAOH2 extra high-perf oliekoeler een versn. bak, luchtgekoeld
F385-65A banden 385/65 R22,5“ (164K)
RAT 412 reductie 1:4,12
D315-80A 315/80 R 22,5” band, aangedreven as
2 COM 1100 2-cilinder compressor 760 CC
D13A 13.00R22,5“ band, aangedreven as (i.c.m. 425/65R22,5” op de vooras)

Voor het ombouwen naar 10×4 worden de volgende werkzaamheden verricht:
– bestaande brandstoftank verwijderen
– AdBlue tank verplaatsen
– uitlaat plaatsen naar voren en hoger plaatsen tussen 1e en 2e as (± 300 mm boven chassis)
– uitlaat aanpassen zodat de staande pijp achter de cabine komt
– deel van zijskirt rechts uitnemen
– luchtgeveerde 10,0-tons fusee gestuurde as monteren op ± 1,81 mtr. achter de 2e as
– 385/65R22,5” banden monteren op 3e as
– as uitvoeren met heffunctie (± 23 cm) met lastafhankelijke hef en daalfunctie (beladen tot 30 km/u)
– GVW voertuig aanpassen naar 49,0T (aslasten 10,0/10,0/10,0/9,5/9,5T)
LET OP! Standaard brandstoftank pas niet meer

De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij uitvoeren voor € 33.200,=

Meerprijs voor:
– 4 voorbanden wisselen van 385/65 naar 425/65 (icm 13 R achterbanden) € 650,=
– brandstoftank ± 345 ltr. (model Y) incl. montage aan rechterzijde tussen as 3 en as 4 met bijbehorende steun(en) € 2.970,=
– luchtdroger tussen as 2&3 plaatsen voor kistruimte van 90x55x75 (as 3&4) € 230,=
– uitvoering met slaapcabine € 1.500,=
– wegen, keuren, eindopname, 2 kentekenplaten € 685,=
– voertuig uitlijnen na 3.000 km en/of 3 maanden € 630,=

Genoemde prijzen zijn in euro’s en excl. BTW.
(Geldig vanaf september 2023)

Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bel of mail naar onze verkoopafdeling voor meer informatie: geert@veldhuizen.nl / 088 625 96 18

Inloggen