U bevindt zich hier:

Ombouw Volkswagen Crafter 50 NF naar trekker met mechanische compressor (7,0 /7,2 /8,1 T).

Ombouw Volkswagen Crafter 50 NF naar trekker met mechanische compressor (7,0 /7,2 /8,1 T).

Productinformatie

Ombouw Volkswagen Crafter 50 NF naar trekker met mechanische compressor (7,0 /7,2 /8,1 T).

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– mechanische compressor monteren (gesmeerd via oliedruk van de motor)
– luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
– meedraaiende duo-matic koppeling met 13-polige stekker (bij klasse O3 incl. E.B.S. volgwagen stekker ) opbouwen
aansturing luchtremmen vanuit can-bus incl. Adaptive Cruise Control ed. (MY’25)
– schotel monteren op een hoogte van ± 92 cm onbeladen
– subframe bedekken met aluminium tranenplaat
– monteren van 2 kunststof spatschermen

De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij voor u uitvoeren voor
– treingewicht 7,0T/klasse O2 € 10.600,=
– Volkswagen Crafter 50 NF, enkele cabine, wielbasis 3,64 mtr. (L3)
– treingewicht 7,2T/klasse O3 (op COC vakje 15. 2.580 kg) € 10.900,=
– Volkswagen Crafter 50 NF, enkele cabine, wielbasis 3,64 mtr. (L3).
– treingewicht 8,1T/klasse O3 (op COC vakje 15. 2.356 kg) € 10.900,=

– Volkswagen Crafter 50 NF, dubbele cabine, wielbasis 4,49 mtr. (L4)
– treingewicht 7,0T/klasse O2) € 10.950,=
– Volkswagen Crafter 50 NF, dubbele cabine, wielbasis 4,49 mtr. (L4)
– treingewicht 7,2T/klasse O3 (op COC vakje 15. 2.580 kg) € 11.250,=
– Volkswagen Crafter 50 NF, dubbele cabine, wielbasis 4,49 mtr. (L4)
– treingewicht 8,1T/klasse O3 (op COC vakje 15. 2.356 kg) € 11.250,=

De Crafter 50 NF (met COC N2) moet voorzien zijn van:
ZB1 buitenspiegels op beugel incl. breedtelichten
1D7 trekhaakvoorbereiding inclusief bekabeling
IS2 multifunctioneel sturingsapparaat 1
9NE digitale tachograaf

Advies:
8FE/8FK/8FH 2e accu met monitoring
ZHF achterruit incl. binnenspiegel
9LX voorbereiding zwaailicht
2MF/2MR versterkte stabilisator

LET OP! Auto bestellen met camera en zonder parkeersensoren achter.

Meerprijs voor:
– aluminium tranenplaat om de chassisbalken € 1.000,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten
in Candy white (B4B4), mogelijk op enkele cabine wielbasis 3,64 mtr. en
dubbele cabine wielbasis 4,49 mtr. (niet i.c.m. kist) € 1.200,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten
in gewenste RAL-kleur (non metallic) gespoten, mogelijk op enkele cabine wielbasis 3,64 mtr.
en dubbele cabine wielbasis 4,49 mtr. (niet i.c.m. kist) € 1.450,=
– mechanische doorkoppeling aansturing oplegger handrem € 460,=
– RVS kist van ± 1,10×0,40×0,38 mtr. € 770,=
– stroomkabels t.b.v. lier/laadklep, incl. 175A zekering + massaslot € 400,=
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu oplegger) en clang stekker € 400,=
– trekkogel Ø 50 mm (3,5T gekeurd) € 730,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=

Genoemde prijzen zijn in euro’s en excl. BTW.
(Geldig vanaf maart 2024)

Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bel of mail onze verkoopafdeling voor meer informatie: janwillem@veldhuizen.nl / 088 625 96 16.

Inloggen