U bevindt zich hier:

Ombouw Renault K 6×6 HEAVY.35 met HYDRO WSG (33,0T).

Veldhuizen Trucks

Ombouw Renault K 6×6 HEAVY.35 met HYDRO WSG (33,0T).

K 480 6x6 Wide-Spread Kraan-Kipper lv 2
K 480 6x6 Wide-Spread Kraan-Kipper lz
K 480 6x6 Wide-Spread Kraan-Kipper ra 1
K 480 6x6 Wide-Spread Kraan-Kipper rz
Dunnik lv
Dunnik rv
RENAULT_6x6_kraan-Kipper_Mourik lv 2
RENAULT_6x6_kraan-Kipper_Mourik la
RENAULT_6x6_kraan-Kipper_Mourik lv 4
RENAULT_6x6_kraan-Kipper_Mourik ra
RENAULT_6x6_kraan-Kipper_Mourik rz 1
RENAULT 6x6 Wide-Spread lv
RENAULT 6x6 Wide-Spread rz
K 480 6x6 Chassis lv
K 480 6x6 Chassis ra
Stuurventiel Hydro-WSG
Foto 5
A-frame RENAULT 6x6 Wide-Spread
Montage schommelstuk met bladveren

Productinformatie

Ombouw van een Renault K 6×6 HEAVY .35 met HYDRO WSG (33,0T).

Benodigde opties:
Voertuig bestellen in wielbasis 3,60 / 3,90 / 4,20 / 4,50 mtr. (as 1 – as 2).
Opties:
31KP036HD000 K 440 P6X6 HEAVY .35 E6
4UR05 vooras 8,0T
20840 Trapeziumveren achteras 2x 16,0T
20709 Paroboolveren veren met 3 veerbladen
BEP W 034 chassis liggers 13 mm
51044 stabilisator op as 1&2&3
20318 achter overbouw 2.200 mm
51514 stuurbekrachtigingpomp met variabele opbrengst
20214 Voorbereiding 40TM Kraan
1TW24 +1TYEF banden 385/65 + 315/80 R 22,5”
51102 versterkte stabilisator1e+ 2e achteras onder chassis
22811 Permanente PTO achterop de motor (13h)
08508 chassis versterking vanaf achterzijde motor
32323 Verticale uitlaat opening rechts
V 1805 AHW koppeling Ø 50 mm
33816 accuhouder,225AH accu’s boven elkaar
1 CJ 63 Reductie 1;3,76
27504 4 Punts lucht geveerde cabine ophanging
16228 Brandstof tank 415 L (rechts)
575 AF Comfort stoel
6AR02 Extra opstap voor toegang kraan

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– voorbanden vervangen voor 385/65R22,5” (LI 164K)
– bestaande achterbladveren demonteren
– voorste A-frame ± 26 cm naar voren monteren
– voorste reactiestangen ± 26 cm verlengen
– bladveren ± 26 cm monteren voor schommelstuk
– achterste A-frame ± 26 cm naar achteren monteren (as afstand ± 1,81 mtr.)
– achterste reactiestangen monteren aan stuurvlinder
– stuurvlinder verbinden aan stuurcilinder die ligt in het chassis
– hydrauliek pomp monteren
– mechanisch gestuurd ventiel verbinden met stuurhuis en 4e as
– stikstofbol monteren zodat 4e as niet stuurt boven 40 km/h
– GVW voertuig aanpassen naar 33,0T (aslasten 10,0/11,5/11,5T)

De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij uitvoeren voor € 35.100,=

Meerprijs voor:
– extra veerbladen monteren op eerste vooras (4e blad) € 2.000,=
– 8 achterbanden/velgen wisselen van 315/80 R22,5” naar 325/95R24” € 4.200,=
– 2 voorbanden wisselen van 385/65R22,5” (164K) naar 445/75R22,5” € 775,=
– 2 voorbanden wisselen naar 445/75 + vooras keuren op 11,5 T (34,5 T) € 3.315,=
– wegen, keuren, eindopname, 2 kentekenplaten € 685,=
– voertuig uitlijnen na 3.000 km en/of 3 maanden € 630,=

De sterke punten van ons WSG systeem zijn de eenvoudige techniek en de lage onderhoudskosten.
U kunt hiervoor een onderhoudscontract afsluiten voor € 1.250,=/jaar, maar u kunt het onderhoud
ook zelf uitvoeren.

Genoemde prijzen zijn in euro’s en excl. BTW.
(Geldig vanaf september 2023)

Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bel of mail naar onze verkoopafdeling voor meer informatie: geert@veldhuizen.nl / 088 625 96 18

Inloggen