U bevindt zich hier:

Ombouw Mercedes Sprinter 517 +519 (Euro VI ) naar trekker met mechanische compressor (8,1T/klasse O3)

Ombouw Mercedes Sprinter 517 +519 (Euro VI ) naar trekker met mechanische compressor (8,1T/klasse O3)

Compressor 519 4-cil compressorvoet voor
Compressor 519 4-cil compressorvoet rechts
Compressor 519 4-cil compressorvoet onder part nr

Productinformatie

Ombouw Mercedes Sprinter 517/519 (Euro 6) naar trekker met mechanische compressor (8,1T/klasse O3).

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– mechanische compressor monteren
– luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
– meedraaiende duo-matic koppeling incl. 13-polige stekker en E.B.S. volgwagen stekker opbouwen
aansturing luchtremmen vanuit can-bus incl. Adaptive Cruise Control ed. (GSR)
– schotel monteren op een hoogte van ± 87 cm onbeladen
– subframe bedekken met aluminium tranenplaat
– monteren van 2 kunststof spatschermen

De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij voor u uitvoeren voor
– Sprinter 517/519 CDI, enkele cabine, wielbasis 3,66 mtr. € 10.600,=
– Sprinter 517/519 CDI, dubbele cabine, wielbasis 4,32 mtr. € 10.950,=
– Sprinter 517/519 CDI, dubbele cabine, wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr. € 11.200,=

Mercedes Sprinter 5-serie moet voorzien zijn van de volgende opties:
AR5 reductie 1:4,72
E43 ahw-stekkerdoos 13-polige
ED8 voorbereiding electrische param.spec.module
F35 raam in achterwand
FS1 spiegels tot 2,30 mtr.
F61 binnenspiegel
JD1 digitale tachograaf
R87 reservewiel
MA4 4-cillinder 163Pk Euro VI
MP4 6-cillinder 190Pk Euro VI
– versie 5.000 kg (C.O.C. als N2)

LET OP! Auto bestellen met camera en zonder parkeersensoren achter.

Meerprijs voor:
– aluminium tranenplaat om de chassisbalken € 790,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten
in wit (MB9147), mogelijk op enkele cabine wielbasis 3,66 mtr. en
dubbele cabine wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr. (niet i.c.m. kist) € 1.200,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten
in gewenste RAL-kleur (non metallic) gespoten, mogelijk op enkele cabine wielbasis 3,66 mtr.
en dubbele cabine wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr. (niet i.c.m. kist) € 1.450,=
– mechanische doorkoppeling aansturing oplegger handrem € 460,=
– RVS kist achter de cabine van 1,96×0,50×0,50/0,45 mtr. (niet mogelijk bij dc, 3,75 mtr. wb) € 2.100,=
– RVS kist van ± 0,80×0,45×0,40 mtr. € 790,=
– stroomkabels t.b.v. lier/laadklep, incl. 175A zekering + massaslot € 400,=
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu oplegger) en clang stekker € 400,=
– trekkogel Ø 50 mm (3,5T gekeurd) € 730,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=

Genoemde prijzen zijn in euro’s en excl. BTW.
(Geldig vanaf maart 2024)

Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bel of mail onze verkoopafdeling voor meer informatie: janwillem@veldhuizen.nl / 088 625 96 16.

Inloggen