Ombouw Mercedes Arocs 10×4 47-ton naar 10×4 met Wide Spread Gestuurde achteras (49,0T)
Opties:
Op basis van een 47-tons fabrieks 10×4 met gestuurde naloopas.
– B2A schijfremmen op voor- en achteras
– A1Z doorgezette vooras
– A1E voorassen 10,0T
– C6Q stabilisator vooras
– Q1W vooras veren 4-blads
– R1Z 11,75J 22,5” (versterkt) of R1T 11,75J 22,5”
– K7B uitlaat opening rechts onder
– K7S uitlaatpijp, boog, over tweede as
– C8I spatwaterbescherming (EG), voorzijde
– C7F EG aluminium onderrij beveiliging (FUP) onder chassis
– C7K accuhouder, accu’s boven elkaar (via CTT, J code)
– 385/65R22,5” banden (164K) op as 1 en as 2
– A21 achteras hypoide 13,0T kroonwiel 485
– A2Z differentieel blokkering
– A4Q naloopas gestuurd 9,0T
– C6U Extra stabilisator op naloopas
– C6V stabilisator 1e achteras onder chassis
– Q3Z chassis verlaging met restdruk regeling
– C5P chassis geschroefd
– C4E achter overbouw 2.200 mm
Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– as 5 naar achteren verplaatsen (± 41 cm) as afstand ± 1,81 mtr.
– as ophanging as 5 aanpassen
– luchtveersysteem aanpassen naar 10,0T aslast
– luchtremsysteem aanpassen voor 10,0T aslast
– GVW voertuig aanpassen naar 49,0T (aslasten 10,0/10,0/9,5/9,5/10,0T)
De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij uitvoeren voor € 9.200,=
Meerprijs voor:
– Out-liner monteren in het chassis t.h.v. laatste as tot aangedreven assen (advies) € 1.825,=
– wegen, keuren, eindopname, 2 kentekenplaten € 685,=
– voertuig uitlijnen na 3.000 km en/of 3 maanden € 630,=