U bevindt zich hier:

Ombouw Mercedes Antos/Actros/Arocs 8×2 naar 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T)

Ombouw Mercedes Antos/Actros/Arocs 8×2 naar 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T)

VELDHUIZEN_ZWAMMERDAM_MERCEDES 8x2 Asfalt lv 2
VELDHUIZEN_ZWAMMERDAM_MERCEDES 8x2 Asfalt rz
vd Donk 8x2 41,5T
MERCEDES_Huygenvoort_8x2_wide-Spread_HMF lv 1
MERCEDES_Huygenvoort_8x2_wide-Spread_HMF ra
Mercedes AROCS Kipper Wide Spead vdCamp-Oss lv 3
Mercedes AROCS Kipper Wide Spead vdCamp-Oss ra
Mercedes AROCS Kipper Wide Spead vdCamp-Oss rv
Arocs 4245 Van Vliet met haak lv
Arocs 8x2 Wide Spread de bruyn lv 1
Arocs 8x2 Kipper met 6,1m Gijsbertsen lv 4
Arocs 4245 Van Vliet met haak ra
Arocs 8x2 Wide Spread de bruyn lz 1
Arocs 8x2 Wide Spread de bruyn raz 2
Arocs 8x2 Kipper met 6,1m Gijsbertsen lz
Arocs 8x2 Kipper met 6,1m Gijsbertsen ra
Arocs 8x2 Kipper met 6,1m Gijsbertsen rz
Boven prijslijst 41,5T Arocs + inliner invoegen van € 1.400,=
A-frame
As ophangpunt met stabilisator
Grotere Luchtbalgen 5e as
Inliner van 3e tot 4e as
Stabilisator achter
hefbalgen lv 2
ingekorte stabilisator l met balg
ingekorte stabilisator l

Productinformatie

Ombouw Mercedes Antos/Actros/Arocs 8×2 naar 8×2 met Wide Spread Gestuurde achteras (41,5T).

Opties:
C2K wielbasis 4.250 mm
C4E achter overbouw 2.200 mm
A1E/Z doorgezette vooras 9,0T
C7K accu houder accu’s boven elkaar
Q1W vooras veren 9,0T 4-blads
C6P chassis geschroefd
C6Q stabilisator vooras
C5M pre-installatie, voor opbouw zonder hulpchassis
R1Y 11,75J 22,5” (versterkt) of R1T 11,75J 22,5”
JCRC 8 mm chassis i.p.v. 7 mm (alleen bij Antos)
A4Q naloop as gestuurd 9,0T (via CTT, J code)
– 385/65R22,5” banden (164K) op as 1 en as 3 t.b.v. 10,0-tons aslast
– 315/80R22,5”banden op aangedreven as
K7B uitlaat opening rechts onder
– luchtgeveerd tandemstel
C8I spatwaterbescherming (EG), voorzijde
– stabilisatoren op 1e en 2e achteras
K1L aluminium tank 290 ltr. links 650x700x750 mm (groter niet mogelijk)
Q3Z balg-restdrukregeling

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– voorassen verplaatsen naar as afstand ± 1,80 mtr.
– wielbasis inkorten van 4,25 mtr. naar 3,95 mtr. (as 1 – as 3)
– uitlaat naar voren en hoger plaatsen aan chassis (komt ± 210 mm boven het chassis uit)
– voorassen omkeuren naar 10,0T
– as 4 naar achteren verplaatsen as afstand ± 1,81 mtr. t.o.v. as 3
– as ophanging as 4 aanpassen
– luchtveersysteem aanpassen naar 10,0T aslast
– luchtremsysteem aanpassen voor 10,0T aslast
– stuurhoek vergroten van 4e as
– GVW voertuig aanpassen naar 41,5T (aslasten 10,0/10,0/11,5/10,0T)

De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij uitvoeren voor € 12.500,=

Meerprijs voor:
– Inner-liner monteren in het chassis t.h.v. laatste as tot aangedreven as (advies!) € 1.325,=
– 1 dwarsbalk/dwars traverse monteren tussen as 2 en as 3 (advies!) € 425,=
– brandstoftank ± 345 ltr. (model Y) incl. montage en bijbehorende steun(en) € 2.572,=
– wegen, keuren, eindopname, 2 kentekenplaten € 585,=
– voertuig uitlijnen na 3.000 km en/of 3 maanden € 505,=

GENOEMDE PRIJZEN ZIJN IN EURO’S EN EXCL. BTW.
(Geldig vanaf december 2022.)

Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bel of mail onze verkoopafdeling voor meer informatie: janwillem@veldhuizen.nl / 088 625 96 16.

Inloggen