U bevindt zich hier:

Ombouw Iveco Daily (3,0 l / Euro VI) naar trekker met mechanische compressor (7,7/8,1/10/11,99T/klasse 03)

Ombouw Iveco Daily (3,0 l / Euro VI) naar trekker met mechanische compressor (7,7/8,1/10/11,99T/klasse 03)

ombouw mechanische compressor
Euro 5 L lv 3,0L close
40C17 ra
40 C17 lv
180 L tank lz
groter cardan 40C rz
licht hulpraam
Polyester zijkanten
RVS Kist voor auto met adbleu h

Productinformatie

Ombouw Iveco Daily (3,0 ltr./Euro VI) naar trekker met mechanische compressor.

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– mechanische oliedruk gesmeerde luchtcompressor
– luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
– meedraaiende duo-matic koppeling incl. 13-polige stekker en A.B.S. volgwagen stekker opbouwen
– bedekken van subframe tussen cabine en schotel met aluminium tranenplaat (1 m2)
– schotel monteren op een hoogte van ± 90 cm onbeladen
– monteren van 2 kunststof spatschermen

Deze werkzaamheden uit te voeren voor
Iveco Daily 40 C16/18/21, enkele cabine, 3,00 mtr. wielbasis
– totaal gewicht 8,1T /klasse O3 (C.O.C als N2) € 8.250,=

Iveco Daily 40C 16/18/21, dubbele cabine, 3,75 mtr. wielbasis
– totaal gewicht 7,7T /klasse O3 (C.O.C als N2) € 8.250,=

Iveco Daily 40/50C 18/21 enkele cabine, 3,00 /3,45 mtr. wielbasis
– totaal gewicht 10,0T /klasse O3 rijbewijs C1-E (C.O.C als N2) € 8.250,=

Iveco Daily 40/50C 18/21 dubbele cabine, 3,75 mtr. wielbasis
– totaal gewicht 10,0T /klasse O3 rijbewijs C1-E (C.O.C als N2) € 8.250,=

Iveco Daily 50C 18/21, enkele/dubbele cabine 3,00/3,75 mtr. wielbasis
– totaal gewicht 11,99T /klasse O3 rijbewijs C1+E (C.O.C als N2) € 11.000,=

LET OP! Auto zonder Adaptive Cruise Control bestellen.

Meerprijs voor:
– aansturing oplegger remmen vanuit auto ESP * € 1.400,=
– uitschakelen ESP, AEBS en LDWS d.m.v. wijzigen ABS sensoren en aanpassen software * € 770,=
– extra licht hulpraam voor 75 kg minder eigen gewicht
(enkele cabine 75 kg meer trekvermogen / dubbele cabine 350 kg meer trekvermogen) € 480,=
– aluminium tranenplaat om de chassisbalken € 790,=
– aluminium tranenplaat om de chassisbalken (enkele cabine, wielbasis groter dan 3,00 mtr.) € 1.000,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten
in wit (IC194 of IC334) gespoten (niet i.c.m. kist/90 ltr. brandstoftank) € 1.200,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten
in gewenste RAL-kleur (non metallic) gespoten (niet i.c.m. kist/90 ltr. tank) € 1.450,=
– mechanische doorkoppeling aansturing oplegger handrem (niet mogelijk bij elektrische handrem) € 460,=
– stroomkabels incl. 175A zekering, massaslot en platte grijze stekker € 400,=
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu oplegger) en clang stekker € 400,=
– “afgeronde” zwaailampbak met werklampen € 1.600,=
– trekkogel ø 50 mm (3,5T gekeurd) € 730,=
– RVS kist van ± 1,10×0,45×0,45 mtr., (alleen mogelijk op enkele cabine met AdBlue-tank onder
de cabine (optiecode 79250) en dubbele cabine) € 770,=
– luchtveren met vaste rijhoogte € 1.900,=
– luchtvering incl. hoog-laag verstelling in cabine € 2.550,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=

* één van deze twee opties is verplicht volgens Europese richtlijnen

GENOEMDE PRIJZEN ZIJN IN EURO’S EN EXCL. BTW.
(Geldig vanaf juni 2023.)

Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bel of mail onze verkoopafdeling voor meer informatie: janwillem@veldhuizen.nl / 088 625 96 16.

Inloggen