Het 6,0-tons OPLEGGER ONDERSTEL wordt opgebouwd uit:
– lichtgewicht verzinkt stalen frame, gemaakt volgens onze standaard maatvoering
– 27 cm hoog stalen kopschot t.b.v. doorschuivende lading
– 2″ kingpen op ± 86 cm hoogte bij onbeladen oplegger
– twee steunpoten (rechts bedienbaar)
– 2-leidings luchtremsysteem met E.B.S.
– 1 luchtgeveerde 4950 kg as met trommelremmen
– 4 215/75 R16 banden
– gemonteerd reservewiel
– op elke 50 cm een dwarsligger
– géén laadvloer
– laadvloerhoogte ± 95 cm
– kantbalk van KGU 50x100x50x3 op de dwarsligger
– achterbumper met laadklepuitsparing voor 750/1000 kg laadklep
– verlichting uitgevoerd met Hella lampen (ingebouwde achteruitrijlampen)
– kenteken RDW (6,0T) incl. tenaamstellen en kentekenplaat
De oplegger in beschreven uitvoering bieden wij u aan met een bakmaat (LxB) van:
– 6,50 x 2,15 mtr. (inw) (ledig gewicht ± 1300 kg) € 18.400,=
– 7,50 x 2,15 mtr. (inw) (ledig gewicht ± 1400 kg) € 20.000,=
– 8,50 x 2,31 mtr. (inw) (ledig gewicht ± 1600 kg) € 22.400,=
Meerprijs voor:
– kenteken 7,4T incl. 5900 kg as en 225/75 R16 banden (+ 40 kg) (alleen i.c.m. Ford Transit en Iveco Daily 40C16) € 690,=
– hoog/laag regeling op luchtvering € 360,=
– achterbumper met laadklepuitsparing voor 1500 kg laadklep € 190,=
– uitvoering t.b.v. schuifzeil opbouw met versterkt chassis, 2 schuifronghouders en kantbalk 20 mm boven de dwarsligger € 1.450,=
– onderstel brengen + ophalen voor keuring € 310,=
– andere afmeting niet mogelijk