U bevindt zich hier:

14 TON DUBBELLUCHT ACHTERAS VOOR MERCEDES 6X2

14 TON DUBBELLUCHT ACHTERAS VOOR MERCEDES 6X2

[av_slideshow size=’magazine’ animation=’slide’ autoplay=’true’ interval=’5′ control_layout=’av-control-default’ custom_class=”]
[av_slide slide_type=’image’ id=’16378′ video=’http://’ mobile_image=” video_ratio=’16:9′ title=” link_apply=” link_target=”][/av_slide]
[av_slide slide_type=’image’ id=” video=’http://’ mobile_image=” video_ratio=’16:9′ title=” link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=”][/av_slide]
[av_slide slide_type=’image’ id=” video=’http://’ mobile_image=” video_ratio=’16:9′ title=” link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=”][/av_slide]
[av_slide slide_type=’image’ id=” video=’http://’ mobile_image=” video_ratio=’16:9′ title=” link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=”][/av_slide]
[av_slide slide_type=’image’ id=” video=’http://’ mobile_image=” video_ratio=’16:9′ title=” link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=”][/av_slide]
[av_slide slide_type=’image’ id=” video=’http://’ mobile_image=” video_ratio=’16:9′ title=” link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=”][/av_slide]
[av_slide slide_type=’image’ id=” video=’http://’ mobile_image=” video_ratio=’16:9′ title=” link_apply=” link_target=” video_controls=” video_mute=” video_loop=” video_autoplay=” link=”][/av_slide]
[/av_slideshow]

[av_textblock size=” font_color=” color=” custom_class=”]
Tijdens het laden van zware containers komen er grote krachten op de achterste as van een vrachtwagen. In deze situatie buigt er regelmatig een as of as ophanging.

Veldhuizen heeft hier een oplossing voor gevonden door de 8 tons as te vervangen voor een versie met 14 ton draagvermogen. Deze as word uitgerust met dubbelle montage banden voor betere stabiliteit.

Ook wordt de as ophanging (die normaal de kracht overbrengt via de veren en luchtbalgen) uitgerust met een aanslagnok die rechtstreek op de fusee van de as steunt. Deze aanslagnok is uitgerust met vulplaatjes van 3 mm. Zo kan de auto vlak afgesteld worden en wordt de symmetrische kracht verdeeld.

De as is 41 cm verder naar achteren geplaatst, zodat de aslast op kenteken verhoogd kan worden naar 10 ton. Hierdoor wordt het totaal gewicht met 3,5 ton verhoogd van 28 naar 31,5 ton.

Containers van 20 ton kunnen nu veilig geladen worden.

[veldhuizen_product_grid_shortcode imgArray=”16378,16379,16377,16376,16380,16381,16382,16383′ style=’thumbnails’ preview_size=’portfolio’ crop_big_preview_thumbnail=’avia-gallery-big-crop-thumb’ thumb_size=’no scaling’ columns=’4′ imagelink=’lightbox’ lazyload=’avia_lazyload’ custom_class=”]

Inloggen