U bevindt zich hier:

Ombouw Mercedes Arocs 8×4 naar 10×4 met gestuurde naloop as (49,0T)

Veldhuizen Trucks

Ombouw Mercedes Arocs 8×4 naar 10×4 met gestuurde naloop as (49,0T)

Arocs 4943 met 15M3 Imer Kalle en Bakker lv 5
Mercedes_Arocs_10x4_Veldhuizen_Boekesteijn_Palfinger lv 2
Mercedes_Arocs_10x4_Veldhuizen_Boekesteijn_Palfinger ra
Arocs 10x4 Mulder 15M3 Post lv 4
Arocs 10x4 Mulder 15M3 Post ra 1
Arocs 4945 met 15M3 Stetter lv 4
Arocs 4945 met 15M3 Stetter ra 1
Vrije uitstort Arocs 4945
Chassisw versterking voor mixer
Arocs 4951 met Bremat opbouw lv 4
Arocs 10x4 Mulder 15M3 Nice-Jobs lv 2
Arocs 4945 met 15M3 Stetter rz
Arocs 4943 met 15M3 Imer Kalle en Bakker ra
Arocs 10x4 Mulder 15M3 Nice-Jobs kort gebouwd
Arocs 10x4 Mulder 15M3 Nice-Jobs lz 1
Arocs 4951 met Bremat opbouw lv 2
Arocs 10x4 Mulder 15M3 Nice-Jobs ra 1
Arocs 4951 met Bremat opbouw lv 5
10x4 naloop Arocs 10x4 met Imer mixer lv 4
Arocs 4943 met 15M3 Imer Kalle en Bakker rz
Arocs 4951 met Bremat opbouw lz
Arocs 4943 met 15M3 Imer Kalle en Bakker lz 3
Arocs 4951 met Bremat opbouw ra 1
Arocs 4951 met Bremat opbouw rz

Productinformatie

Ombouw Mercedes Arocs 8×4 naar 10×4 met gestuurde naloop as (49,0T).

Voertuig aan te leveren met wielbasis 4,85 mtr.

Opties:
B2A schijfremmen op voor- en achteras
A1Y rechte vooras
A1E vooras 9,0T
Q1W vooras veren 9,0T, 4-blads
R1J 11,75J 22,5” (versterkt) of R1T 11,75J 22,5”
C50 voorbereiding opbouw voorzijde
C5P chassis geschroefd
964238 kipper chassis
C7K accuhouder, accu’s boven elkaar (via CTT, J code)
C7F EG aluminium onderrij beveiliging (FUP)
– 385/65R22,5” banden (164K) op as 1 en 2
C6Q stabilisator vooras
C6H stuurinrichting Servo Twin
Q3D achterveren 2x 16,0T
C6.. stabilisatoren op 1e en 2e achteras onder chassis
C6U extra stabilisator aan achteras
K7S uitlaatpijp, boog, over tweede as
C8I spatwaterbescherming (EG), voorzijde
afmetingen brandstoftank maximaal 800x700x700mm

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– bestaande bladveren 2e as demonteren
– veerhanden 2e as ± 55 mm naar achteren monteren
– torsie staaf van 2e as ± 55 mm verplaatsen
– 2e as plaatsen op ± 1,80 mtr.
– voorassen omkeuren naar 10,0T
– tandemstel 50 cm naar voren verplaatsen (4,85>4,35 mtr.)
– luchtgeveerde 10,0T fusee gestuurde Mercedes as monteren op 1,80 mtr. achter de 4e as
– ontlast/hef functie op 5e as
– 385/65R22,5” banden monteren op 5e as
– GVW voertuig aanpassen naar 49,0T (aslasten 10,0/10,0/9,5/9,5/10,0T)

De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij uitvoeren voor € 33.200,=

Let op! deze configuratie is niet geschikt voor een haakarm systeem

Meerprijs voor:
– andere brandstoftank monteren (inhoud nader te bepalen) incl. montage
en bijbehorende steun(en) € 2.572,=
– wegen, keuren, eindopname, 2 kentekenplaten € 685,=
– voertuig uitlijnen na 3.000 km en/of 3 maanden € 630,=

Voor de keuring moet de opbouwer een “point of gravity” berekening aanleveren waaruit blijkt dat de assen niet de technische as lasten overschrijden.

Genoemde prijzen zijn in euro’s en excl. BTW.
(Geldig vanaf september 2023)

Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bel of mail naar onze verkoopafdeling voor meer informatie: geert@veldhuizen.nl / 088 625 96 18

Inloggen