Ombouw Mercedes e-Actros New-Generation 400+600 L6x2 naar e-Actros L6x2 met Wide Spread Gestuurde achteras (31,5T).
Opties:
– F3P ProCabine of ClassicSpace 2,30m tunnel 170mm
– — wielbasis 4.000 4.300 4.600 5.200 mm
– A1E vooras 9,0T
– C6G Servotwin
– A4Y naloopas gestuurd en hefbaar 7,5 Ton
– XOF 50 Ton treingewicht
– C0Z achter overbouw 1.950 mm
– A1A luchtgeveerde vooras
– L0Y verlengde bekabeling achterlichten
– C6U zwaardere stabilisator op as 3
– E01 HV-accu 2 pakketten 400- 3 pakketten 600KW/h
– R1Q 9J 22,5”+ 315/80 R22,5” banden op as 1/as 2/ as 3
– N6V voorbereiding e PTO hoog vermogen
Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– as 3 naar achteren verplaatsen (± 41 cm) as afstand ± 1,81 mtr.
– as ophanging as 3 aanpassen
– luchtveersysteem aanpassen naar 10,0T aslast
– luchtremsysteem aanpassen voor 10,0T aslast
– 385/65 R 22,5” banden monteren op as 1 en as 3
– GVW voertuig aanpassen naar 31,5T (aslasten 10,0/11,5/10,0T)
De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij uitvoeren voor € 16.600,=
Meerprijs voor:
– Inner-liner monteren in het chassis t.h.v. laatste as tot aangedreven as (advies!) € 1.600,=
– 1 dwarsbalk/dwars traverse monteren tussen as 2 en as 3 (advies!) € 550,=
– wegen, keuren, eindopname, 2 kentekenplaten € 685,=
– voertuig uitlijnen na 3.000 km en/of 3 maanden € 630,=






