U bevindt zich hier:

Ombouw Mercedes Sprinter 516 +519 (Euro VI ) naar trekker met mechanische compressor (8,1T/klasse O3)

Ombouw Mercedes Sprinter 516 +519 (Euro VI ) naar trekker met mechanische compressor (8,1T/klasse O3)

Productinformatie

Ombouw Mercedes Sprinter 516/519 (Euro 6) naar trekker met mechanische compressor (8,1T/klasse O3).

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– mechanische compressor monteren (Sprinter 516 gesmeerd via oliedruk van de motor)
– luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
– meedraaiende duo-matic koppeling incl. 13-polige stekker en A.B.S. volgwagen stekker opbouwen
aansturing oplegger remmen vanuit auto ESP (verplicht volgens Europese richtlijnen)
– schotel monteren op een hoogte van ± 87 cm onbeladen
– subframe bedekken met aluminium tranenplaat
– monteren van 2 kunststof spatschermen

De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij voor u uitvoeren voor
– Sprinter 516/519 CDI, enkele cabine, wielbasis 3,66 mtr. € 8.950,=
– Sprinter 516/519 CDI, dubbele cabine, wielbasis 4,32 mtr. € 9.300,=
– Sprinter 516/519 CDI, dubbele cabine, wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr. € 9.500,=

Mercedes Sprinter 5-serie moet voorzien zijn van de volgende opties:
– AR5 reductie 1:4,72
– E43 ahw-stekkerdoos 13-polige
– ED8 voorbereiding electrische param.spec.module
– F35 raam in achterwand
– FS1 spiegels tot 2,30 mtr.
– F61 binnenspiegel
– GD9 handgeschakelde versnellingsbak TSG480
– JD1 digitale tachograaf
– R87 reservewiel
– MA4 4-cillinder 163Pk Euro VI
– MP6 6-cillinder 190Pk Euro VI
– versie 5.000 kg (C.O.C. als N2)

LET OP! Auto zonder Adaptive Cruise Control en “blue efficiency pakket” bestellen.

Meerprijs voor:
– aluminium tranenplaat om de chassisbalken € 720,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten
in wit (MB9147), mogelijk op enkele cabine wielbasis 3,66 mtr. en
dubbele cabine wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr. (niet i.c.m. kist) € 1.080,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten
in gewenste RAL-kleur (non metallic) gespoten, mogelijk op enkele cabine wielbasis 3,66 mtr.
en dubbele cabine wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr. (niet i.c.m. kist) € 1.320,=
– mechanische doorkoppeling aansturing oplegger handrem € 420,=
– RVS kist achter de cabine van 1,96×0,50×0,50/0,45 mtr. (niet mogelijk bij dc, 3,75 mtr. wb) € 1.890,=
– RVS kist van ± 0,80×0,45×0,40 mtr. € 720,=
– stroomkabels t.b.v. lier/laadklep, incl. 175A zekering + massaslot € 360,=
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu oplegger) en clang stekker € 360,=
– “afgeronde” zwaailampbak € 1.260,=
– “afgeronde” zwaailampbak met werklampen € 1.450,=
– trekkogel Ø 50 mm (3,5T gekeurd) € 660,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=

Genoemde prijzen zijn in euro’s en excl. BTW.
(Geldig vanaf september 2022)
Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Inloggen