U bevindt zich hier:

Ombouw Mercedes Sprinter 5-serie Euro 6 naar trekker met mechanische compressor(7,0T/klasse02)

Ombouw Mercedes Sprinter 5-serie Euro 6 naar trekker met mechanische compressor(7,0T/klasse02)

Compressor 519 4-cil compressorvoet onder 2
Compressor 519 4-cil compressorvoet onder motor
Compressor 519 4-cil compressorvoet voor

Productinformatie

Ombouw Mercedes Sprinter 5-serie Euro 6 naar trekker met mechanische compressor (7,0T/klasse O2).

Hiervoor worden de volgende werkzaamheden verricht:
– mechanische compressor monteren
– luchtdroger plaatsen
– hydraulisch aangestuurde 2-krings stuurklep inbouwen
– meedraaiende duo-matic koppeling incl. 13-polige stekker opbouwen
aansturing oplegger remmen vanuit auto ESP (verplicht volgens Europese richtlijnen)
– schotel monteren op een hoogte van ± 93 cm onbeladen
– subframe bedekken met aluminium tranenplaat
– monteren van 2 kunststof spatschermen

De bovengenoemde werkzaamheden kunnen wij voor u uitvoeren voor
– Sprinter 516/519 CDI, enkele cabine, wielbasis 3,66 mtr. € 9.200,=
– Sprinter 516/519 CDI, dubbele cabine, wielbasis 4,32 mtr. € 9.650,=
– Sprinter 516/519 CDI, dubbele cabine, wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr. € 10.000,=

Mercedes Sprinter 5-serie moet voorzien zijn van de volgende opties:
AR4 reductie 1:4,44 (Sprinter 516 handbak)
AR3 reductie 1:4,18 (Sprinter 516 automaat/Sprinter 519 handbak)
AR2 reductie 1:3,92 (Sprinter 519 automaat)
E43 ahw-stekkerdoos 13-polige
ED8 voorbereiding elektrische param.spec.module
F35 raam in achterwand
FS1 spiegels tot 2,30 mtr.
F61 binnenspiegel
JD1 digitale tachograaf
R87 reservewiel
voertuig bestellen als N1 of N2
auto niet bestellen met “blue efficiency pakket”
– auto bestellen zonder Adaptive Cruise Control

Meerprijs voor:
– aluminium tranenplaat om de chassisbalken € 790,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten in wit (MB9147), mogelijk op enkele cabine
wielbasis 3,66 mtr. en dubbele cabine wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr.(niet i.c.m. kist) € 1.200,=
– aluminium tranenplaat aan bovenzijde chassisbalken; Polyester zijkanten in gewenste RAL-kleur (non metallic) gespoten, mogelijk op enkele cabine wielbasis 3,66 mtr. en dubbele cabine wielbasis 3,66 mtr. verlengt naar 3,75 mtr.
(niet i.c.m. kist) € 1.450,=
– RVS kist achter de cabine van 1,96×0,50×0,50/0,45 mtr. (niet mogelijk bij dc, 3,75 mtr. wb) € 2.100,=
– RVS kist van ± 0,80×0,45×0,40 mtr. € 790,=
– mechanische doorkoppeling aansturing oplegger handrem € 460,=
– stroomkabels t.b.v. lier/laadklep, incl. 175A zekering + massaslot € 400,=
– laadstroomkabels met powerrelais, 80A zekering (voor bijladen accu oplegger) en clang stekker € 400,=
– “afgeronde” zwaailampbak € 1.400,=
– “afgeronde” zwaailampbak met werklampen € 1.600,=
– trekkogel Ø 50 mm (3,5T gekeurd) € 730,=
– wegen, keuren, kenteken, 2 kentekenplaten € 350,=

GENOEMDE PRIJZEN ZIJN IN EURO’S EN EXCL. BTW.
(Geldig vanaf december 2022.)

Alle prijsopgaven zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen en typefouten.

Bel of mail onze verkoopafdeling voor meer informatie: janwillem@veldhuizen.nl / 088 625 96 16.

Inloggen